Профілактуємо. Консультуємо. Діагностуємо. Оперуємо. Дбаємо про якість і комфорт. Тримаємо курс на модернізацію.
Потужність стаціонарних відділень КНП НМР «СМСЧ м.Нетішин» становить 188 ліжок. Щороку в Нас лікується понад шість тисяч пацієнтів(з них близько 1 тисячі іногородніх) та виконується більше тисячі оперативних втручань. Кількість відвідувань лікарів амбулаторно-поліклінічної служби включно з профілактичними, - понад 200 тис. пацієнтів за рік.
Медичний заклад працює в цілодобовому режимі (24/7). Роботу організовано так, щоб у лікарні чергував терапевт, акушер-гінеколог, хірург, операційна бригада і анестезіолог. При зверненні хворого спеціалісти напоготові. Персонал кваліфікований, усіх медичних напрямків. Вдосконаленню професійних компетентностей сприяє безперервний професійний розвиток (БПР) працівників. Залучаємо молодь.
Маючи досвід і потенціал, продовжуємо розвиватися задля покращення якості надання комплексної медичної допомоги. Нам вдалося суттєво оновити наявне обладнання. Сучасною медичною апаратурою дооснащено операційні кімнати та блок інтенсивної терапії. Введено в експлуатацію потужну цифрову рентгенівську систему. Серед поповнень- УЗД-сканер експертного класу. А це нові можливості для сучасної хірургії та рентгенографії; надійність та достовірність лабораторної діагностики.
Політика у сфері якості КНП НМР «СМСЧ м. Нетішин»
Наш Девіз: ЯКІСТЬ! ПОРЯДНІСТЬ! ДОБРОЗИЧЛИВІСТЬ!
Наша стратегія: Забезпечення надання спеціалізованої амбулаторної та стаціонарної медичної допомоги відповідно до затверджених протоколів надання медичної допомоги.
Наші завдання:
• Надання спеціалізованої амбулаторної та стаціонарної медичної допомоги населенню;
• Впровадження в практику нових передових методик обстеження та лікування;
• Забезпечення наступності та взаємозв’язку з лікувально-профілактичними закладами області;
• Підвищення якості підготовки кадрів;
• Зворотній зв’язок з кожним працівником лікарні, творча атмосфера, задоволеність пацієнтів та персоналу;
Наші принципи:
• Максимально ефективне лікування, відповідно до протоколів надання медичної допомоги;
• Надання пацієнтам повної інформації щодо лікувально-діагностичного процесу;
• Відношення до хворих та забезпечення умов лікування на всіх етапах (амбулаторний прийом, обстеження, операція, перебування в стаціонарі) за принципом : Якість! Порядність! Доброзичливість!
• Проведення детального прогнозування ймовірності виникнення виробничих та фінансових проблем, вдосконалення системи заходів щодо їх попередження;
• Постійне підвищення фахових знань медичного персоналу;
• З метою забезпечення найбільш ефективної роботи персоналу вивчення та покращення умов праці;
• Економічна стабільність за рахунок достатнього та стабільного бюджетного фінансування.
Нормативно-правові засади діяльності
Публічні закупівлі